013 8200254       Informatie MA-VR 8.30 uur - 17.00 UUR       Servicedesk MA-VR 7.30 uur - 18.00 UUR

Service, vertrouwen en persoonlijke aandacht, daar draait het om!

En dat is precies waar CompX ICT & Telecom en Schilderscentrum Tilburg elkaar in hebben gevonden. Dat ene stapje extra, die persoonlijke touch. Juist in drukke tijden!

Je zou het in eerste instantie niet zeggen, maar ook een verfgroothandel is erg gebaat bij een goedwerkende ICT-omgeving en online werkplek. Voor Tom van Gool was het dan ook een vereiste dat hij, op dit stukje voor hem onbekend terrein, goed geholpen werd. Via zijn netwerk werd hem CompX aangeraden. En na een eerste gesprek werd al snel duidelijk dat het klikte.

Want wat voor Schilderscentrum Tilburg van belang is, is voor CompX ook belangrijk. De rode draad die door beide bedrijven loopt is het persoonlijke en nauwe contact met de klant. Betrokkenheid is voor beide partijen van belang. Lucas van Bebber van CompX legt uit: “Als je systeem er onverwachts uit ligt, wil je meteen goed geholpen worden en niet te horen krijgen dat je in de wacht staat of dat er morgen iemand een uurtje langskomt.” Tom vult aan: “Ook bij het Schilderscentrum lossen we het probleem eerst op, zodat de klant verder kan en pas dan kijken we waar het misging. Het is meer dan alleen het leveren van een product, het gaat om service en vertrouwen en daar herken ik veel in bij CompX.”

Want vertrouwen is in de ICT-wereld heel belangrijk. Lucas legt uit dat dat best wel een dingetje is: “Zonder wederzijds vertrouwen beginnen we er niet aan.” Tom sluit af: “We werken nu snel, veilig en goed in de cloud. Ook op andere locaties als dat nodig is. Ideaal dat dat voortaan kan. En als er iets is, staan ze van CompX zo op de stoep. We hebben een band gekregen en dat is zoveel waard.”

Lees meer over de samenwerking tussen CompX ICT & Telecom en Schilderscentrum Tilburg in het Mei-nummer van Magazine De T.

Leave a Reply