013 8200254       Informatie MA-VR 8.30 uur - 17.00 UUR       Servicedesk MA-VR 7.30 uur - 18.00 UUR

Met de lente in aantocht is niets fijner dan werken en het aangename buitenleven met elkaar te combineren. Dus terwijl u belangrijke telefoontjes afhandelt, geniet u ook van dat mooie uitzicht. En een voorstel schrijven gaat prima vanaf het terras. Werken met CompX ICT & Telecom betekent altijd en overal bereikbaar zijn. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week inloggen en bij uw gegevens en data. Met hun snelle service, ultra veilige datacenter en overzichtelijke abonnementen maakt CompX online werken wel heel gemakkelijk.

In 2009 startten John de Waal en Björn de Beer vanuit hun zolderkamer met CompX ICT & Telecom. De reden: een ICT-bedrijf moet naast excellente kennis van het online werken ook oog hebben voor een hoge mate van service. Altijd en overal bereikbaar zijn is daarbij een must. Björn: “De ICT-dienstverlening is gebaseerd op vertrouwen en dit vertrouwen krijg je wanneer je goed werk levert en meer doet dan de klant van je verwacht. ‘The will to please’ zit in ons DNA. Zo hebben we een servicedesk met professionele en ervaren medewerkers die een klant direct willen en kunnen helpen. Voor een all-in tarief per werkplek mag een gebruiker op een full service rekenen. Daarnaast brengen wij ieder kwartaal een bezoek aan al onze klanten om te luisteren naar en te praten over de ontwikkelingen binnen zijn bedrijf en de ICT-branche.”

Mag het ietsje meer zijn?

Naast een prima servicedesk, overzichtelijke ICT-kosten en een betrokken klantencontact stelt CompX ICT & Telecom zich pro-actief op. “Wij denken graag met de klant mee over ICT in de meest brede zin van het woord. Denk hierbij aan de aanschaf van software, het structureren van de ICT-infrastructuur en VoIP-telefonie. En dit alles breng je onder bij één en dezelfde dienstverlener.” En dat was ook precies de reden dat Managing Director Patrick Villevoye van Logistic Force Groep, besloot om in zee te gaan met CompX ICT & Telecom. Patrick: “Wij zijn een snelgroeiend bedrijf met meerdere vestigingen door heel Nederland. Werken in de cloud is om die reden ideaal. Wij geloven in een samenwerkingseconomie. Wij zien in CompX ICT & Telecom een gelijkwaardige, betrouwbare partner die ons kan aanvullen op de vlakken waar wij zelf niet de volledige expertise voor in huis hebben.”

(Cl)oud nieuws

CompX ICT & Telecom houdt zich al jaren bezig met cloud computing: Online Werken, Online Bellen, Online Backup en Online Beheer. Met hun diensten zorgt CompX voor continuïteit, flexibiliteit en veiligheid. “Een klant wil dat er dagelijks back-ups worden gemaakt, overal inloggen en altijd bij zijn bestanden en gegevens kunnen. Daarnaast moet zijn ICT-omgeving veilig zijn uiteraard”, vertelt Björn. “En dat regelen wij voor de klant. Werken in de cloud is ook voordeliger. Er is geen IT’er meer nodig die alle werkstations onderhoudt en ook de aanschaf van een nieuwe server of het afsluiten van een onderhoudscontract mag je schrappen van je budget.”

Grote plannen en mooie ambities

Sinds 1 april heeft CompX ICT & Telecom haar deuren geopend in Rotterdam. Björn: “Onze klanten uit het midden van het land vertelden ons regelmatig hoe blij ze met ons waren, maar dat de fysieke afstand wel wat groot was… We hebben goed geluisterd naar hen en willen graag meer regionaal gaan werken. Rotterdam is de eerste vestiging. Verderop in het jaar zien we graag een vestiging in Amsterdam verschijnen en begin 2017 staat België op de planning. Bereikbaarheid, laagdrempeligheid en een persoonlijke behandeling zijn belangrijk voor ons.” CompX gaat verder dan ICT alleen.

Lees het artikel in de Buitenleven Special van Hit Profit.
Foto: Thomas Boden / Tekst: Katja Tremio

Leave a Reply