ICT-ondersteuning voor mkb Tilburg

Het is onze service die klanten blíjft verrassen

Onze meerwaarde zit ‘m in de ICT-ondersteuning die je bij afname van onze dienst(en) ontvangt: passend ICT-advies, een grondig voorbereide uitvoering, proactief ICT-beheer en in het bijzonder: onbeperkte, dagelijkse support van onze professionele servicedeskmedewerkers. Het is díe service, die onze klanten blijft verrassen. En waardoor ze bij CompX blijven.

1

ICT-analyse

Gedetailleerd inzicht in je ICT-omgeving

Overweeg je onze ICT-oplossingen? Dan verdiepen we ons in je organisatie en ICT-omgeving. We luisteren naar je wensen en toekomstplannen. We inventariseren hard- en software. Koppelingen en internetverbindingen. Licenties, mappen- en rechtenstructuren. En beoordelen de veiligheid, continuïteit en flexibiliteit. Zo weten we precies hoe jouw ICT ervoor staat en hoe deze te verbeteren.

2

ICT-advies

Gevraagde én ongevraagde adviezen

We adviseren je over kleine en grote, praktische en strategische ICT-zaken. Op verzoek én vanuit onszelf. Over o.a. werken in de cloud, de aanschaf van hardware en voordeliger bellen. We komen regelmatig bij je langs om bedrijfs- en brancheontwikkelingen, en de effecten hiervan op je ICT, te bespreken. Zodat ICT je bedrijfs- en werkprocessen maximaal blijft ondersteunen en versterken.

3

ICT-inrichting

Goede voorbereiding is het halve werk

Ben je huiverig voor het invoeren van applicaties, omzetten van systemen of herinrichten van werkplekken? Niet nodig. We leiden je ICT-project in goede banen, omdat we je ICT-omgeving van binnen en buiten kennen en het project grondig voorbereiden. We testen de dienst in een testomgeving. Pas als alles daar naar wens werkt, starten we de definitieve migratie. Klanten verbazen zich er regelmatig over, hoe soepel alles verloopt.

4

ICT-beheer

ICT die werkt zoals ie behoort te werken

Orders verwerken. E-mails ontvangen. Facturen verzenden. Bellen en gebeld worden. Je vertrouwt erop dat je ICT-processen werken. Dat gaat niet vanzelf; ICT heeft zorg en aandacht nodig. Onze systeembeheerders monitoren jouw ICT-processen. Onderhouden de servers waarop je programma’s draaien en bestanden staan. En installeren veiligheidsupdates en software-releases. Alles om optimaal te kunnen presteren en de continuïteit van je bedrijf te borgen.

5

ICT-servicedesk

Dagelijkse support van onze ICT-experts

Heb je een probleem of gebruikersvraag? Onze servicedesk is 5 dagen per week, 9 uur per dag geopend: van 07.30 tot 17.00 uur. Zo heb je de hele werkdag door direct hulp bij de hand. Onze servicedeskmedewerkers lossen jouw vraag of probleem in 9 van de 10 gevallen direct op. Via chat, e-mail, telefoon of via TeamViewer, waarbij we – op afstand – tijdelijk je computer overnemen.

“Wij werken al jaren met CompX; dat zegt eigenlijk al genoeg.”

“Destijds voor hen gekozen, vanwege hun open, eerlijke en professionele houding. Ondanks dat we gebruikmaken van een externe ICT-afdeling, voelt het als een verlengstuk van onze organisatie. De communicatielijnen zijn kort en persoonlijk. Vragen worden direct en inhoudelijk beantwoord. Daarnaast staan ze altijd paraat om mee te denken over lopende ICT-zaken.”
Pieter Tops | Chr. Vermeer Transport |

Inzicht in ICT-kosten

Vast bedrag per maand per werkplek

Afhankelijk van je wensen, behoeften en de diensten die we voor je verzorgen, betaal je een vast bedrag per maand per werkplek.

Je ontvangt elke maand een gespecificeerde factuur. Het abonnement is per maand per werkplek makkelijk op en af te schalen. Zo betaal je nooit te veel.

Het bedrag is o.a. inclusief:

monitoring van ICT-processen (back-ups, beveiliging, etc.)
onderhoud van onze online servers en jouw lokale servers
het oplossen van server-, netwerk- en andere problemen
intensief betrokken bij al onze klanten
installatie van software-, antivirus- en veiligheidsupdates
onbeperkte support van servicedesk voor ICT-gebruikers.

Spreekt onze servicegerichte aanpak je aan?