Online Bellen

Online Bellen met VoIP van CompX

Online Bellen maakt uw organisatie locatie-onafhankelijk

Online bellen via Voice over IP (VoIP) is locatie-onafhankelijk. Inloggen kan overal; u en uw medewerkers zijn op elke locatie bereikbaar op het gewenste telefoonnummer. Dat kan dus ook thuis of wanneer u onderweg bent op uw smartphone.

Online Bellen is laagdrempelig

U heeft buiten een internetverbinding geen fysieke infrastructuur nodig om Online Bellen via VoIP mogelijk te maken. Het vervangen en uitbreiden van zeer prijzige telefooncentrales behoort dus tot het verleden.

Gratis bellen uit de cloud

Onderling naar elkaar bellen is gratis. Zelfs wanneer u een vestiging heeft in het buitenland.

Bereken zelf uw voordeel

In het schema hieronder ziet u een aantal vergelijkingen van klanten die van KPN zijn overgestapt naar Online Bellen van CompX. De bedragen zijn exacte bedragen van hun laatste factuur bij KPN en de huidige gebruikskosten van VoIP bij CompX.

Kostenbesparing van VoIP telefonie via CompX ICT & Telecom t.o.v. KPN

Meer dan 150 functies voor alle VoIP gebruikers

Met Online Bellen via VoIP van CompX beschikt u over alle functies van een high-end telefooncentrale, aangevuld met de functies van vandaag.

 

Betrouwbaar en veilig

De meeste waarde hechten wij aan veiligheid en betrouwbaarheid. Uw software en data zijn veilig opgeslagen in één van de meest betrouwbare en strengst beveiligde ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerde datacenters van Nederland.

Snel en oplossingsgericht

We beloven u snelheid en een oplossingsgerichte werkwijze. Dat betekent dat er altijd een IT-professional bereikbaar is.

Transparant en eerlijk

De tarieven van CompX zijn all-in. Dat wil zeggen dat u geen facturen met nacalculaties ontvangt of extra kostenposten op uw factuur ziet voor bijvoorbeeld support of licenties. Wij hechten veel waarde aan transparantie en eerlijkheid.

Eigen professionele servicedesk

CompX beschikt over een eigen servicedesk met uitstekend getrainde medewerkers, die volledig op de hoogte zijn van de situatie bij hun klanten en u kunnen voorzien van de beste support.