013 8200254       Informatie MA-VR 8.30 uur - 17.00 UUR       Servicedesk MA-VR 7.30 uur - 18.00 UUR

8 redenen om over te stappen op VoIP telefonie

Er zijn al veel bedrijven die de voordelen van VoIP telefonie ontdekt hebben. VoIP is inmiddels al 15 jaar een volwassen en stabiele telefonie oplossing waarmee hoogwaardige communicatie georganiseerd kan worden. Zowel intern tussen medewerkers, als extern tussen vestigingen en met klanten.

Waarom overstappen op VoIP telefonie?

Wij hebben de belangrijkste redenen voor u op een rijtje gezet:

1. Lagere kosten telefonie

Kosten voor het gebruik van het telefonie netwerk liggen gemiddeld 30% lager dan bij traditionele telefooncentrales. De belkosten kunnen tot 60% gereduceerd worden ten opzichte van een traditionele telefooncentrale.

2. Meer flexibiliteit

Bij ouderwetse telefooncentrales of telefonie via je internetprovider ben je vaak erg beperkt in de mogelijkheden. Bij CompX kun je veel zaken naar wens instellen en je eigen bereikbaarheid flexibel inregelen. Ook als je onderweg bent! Je mist geen orders en bestellingen meer doordat uw klant te allen tijden te woord wordt gestaan.

3. Nieuwe handige functies

Onze VoIP telefonie werkt in essentie hetzelfde als standaard telefonie, aangevuld met eenvoudig te gebruiken keuzemenu’s, wachtrijen, voicemail opties, openingstijden, inzage in belkosten en bereikbaarheidsinformatie tussen collega’s. Terwijl onze telefoonoplossing in de basis heel eenvoudig is , zitten er dus veel geavanceerde functies in.

Voicemails worden automatisch naar e-mailadressen van gebruikers toegestuurd. Interne en externe nummers maken we automatisch aan, inclusief een overzichtelijke telefoonlijst. Maar je kunt alles ook aanpassen zoals je dat zelf wilt. Net zoals het nummer waarmee je uitgaand wilt bellen; ook dat kan worden aangepast door elke gebruiker. Het zijn wensen waar niemand de eerste keer over nadenkt maar die pas na het gebruik van VoIP telefonie ontstaan.

4. Gemak

Een telefooncentrale stel je -ook als is hij best uitgebreid in functionaliteit-, binnen 10 minuten in. Veel gebruikers van VoIP telefonie geven aan dat ze dit prettig vonden aan de telefoonoplossing.

5. Mobiliteit

Omdat VoIP telefonie gebruik maakt van een bestaande internetverbinding kunnen gebruikers op elke willekeurige locatie een vaste telefoon gebruiken zonder extra kosten. Ongeacht vanuit welke plek de gebruikers inloggen lijkt het alsof ze vanuit uw eigen kantoor communiceren. Voorwaarde is wel een betrouwbare en snelle internetprovider. Hoe beter de verbinding, hoe meer gelijktijdige gesprekken er gevoerd kunnen worden.

6. Up-to-date garantie

Je beschikt altijd over de meeste up-to-date versie van de software omdat nieuwe updates automatisch worden bijgewerkt. Je hoeft er werkelijk waar niets voor te doen.

7. Productiviteit van medewerkers

Zonder enige twijfel neemt de productiviteit van uw medewerkers direct toe. Door de betere bereikbaarheid en slimme functies voor het optimale bereikbaarheid. Een slim gebruik van keuze menu’s kan er daadwerkelijk voor zorgen dat medewerkers minder hoeven door te verbinden.

8. Schaalbaarheid

Wil je de flexibiliteit om het aantal gebruikers te verkleinen of vergroten? Met onze telefoonoplossing is dat met een paar drukken op de knop geregeld. Je kunt de gebruikers per maand verhogen of verlagen. Zo kun je de kosten optimaal in de hand houden.

Wat kan CompX ICT & Telecom voor u betekenen?

Wilt u meer weten over Online bellen en wat CompX voor u kan betekenen? Vraag dan hieronder vrijblijvend een gesprek aan.

Leave a Reply